2015年12月21日 星期一

<< 方便電子落單放題 ------- 瀛川 >>


今次受到呢間放題{瀛川}邀請去試食。 為食小情侶梗係要去一試究竟。


我地點九左右入到餐廳,餐廳入面已經坐左大概32既客人,不算太多人,但稍嫌坐得有點擠迫。 一坐低諗住好似出面D放題咁,拎D紙睇下有咩食。點知搵左好耐都搵唔到,問一問侍應先知道原來佢地呢度係用tablet黎落單,唔洗寫紙。 既環保又唔洗特登搵個侍應過黎比落單紙佢。平時放題搵人收紙等好耐, 電子落單呢樣抵讚!!!




睇下食物既種類, 刺身,壽司,軍艦,一品料理, 煮物, 天婦羅等大路既選擇都有。不過每一個種類既選擇都不算多

食放題第一樣食既梗係刺身,叫左三文魚,吞拿魚,甜蝦,同帶子。 三文魚睇個樣都知道非常肥美,咬落去充滿魚油香味!! 好食。 有頭甜蝦非常大隻而且味道好鮮甜 但係吞拿魚真係同出面大部分放題一樣,有雪味同有D鞋!!! 帶子就不過不失。




























呢度令我驚喜既就係有海膽軍艦任食!!!!! 我地兩個都非常鍾意食海膽,即刻就叫左6舊海膽軍艦黎滿足一下。可惜海膽唔甜,  但唔腥。因為味道唔係特別好, 所以食左一次就算。放題任食都唔會預好好, 不過如果可以改善呢樣就更好喇!
















之後叫左d壽司系列, 有創意壽司黑松露帶子同黑松露油甘魚壽司。 呢兩款黑松露系列既壽司黑松露既味道好重而且非常香, 推介。
















串燒亦都係放題既亮點之一, 叫左海蝦,多春魚,雞翼同蕃薯仔。 海蝦大大隻而且用鹽燒既做法,新鮮又食到食材既原味, 所以係點左好多次!! 多春魚都好食, 燒得岩岩好, 唔會有苦味。 雞翼同蕃薯仔是一般水準無咩特別。





























另外, 係放題入面我次次都會食既一定係蒜片炒牛肉/牛柳粒。我搵左好耐都搵唔到,我仲諗緊唔係呢d基本野都無啊嘛。 原來佢歸類左係鐵板燒入面,鐵板燒入面可以自己選擇材料,中意食咩就揀咩,落好單就會炒成一碟比你。我地揀左菇同帶子, 帶子好大粒!!!
上枱既時間熱度足夠,非常香同惹味
!! 但係一定要趁熱食,凍左味道真係大打折扣!!!















放題既甜品係雪糕, 自己去雪糕櫃拎!!!
總括黎講, 佢係銅鑼灣既放題價錢黎講,屬於中等水平,   想試下方便電子落單服務, 又中意放題有多D壽司既朋友可以試下! 

沒有留言:

張貼留言