2015年12月6日 星期日

海膽享當當 ----- 享丼丼日本料理

荃灣,一個好多美食既地方。主打既都唔係昂貴既餐廳,而係一些小本經營既餐廳。往往就係呢一類既餐廳,成日都比到人驚喜,所以我地成日係荃灣尋美食。日前又去左果頭"搵食", 行下行下就去左華都商場,就係荃豐商場一直行過去,連住幾個商場都好多野食既其中一個商場。相信荃灣友都唔會陌生。

行過見到一個好醒神既餐廳名吸引住 (佢連住有兩間鋪,好易搵),{享丼丼} 個名真係夠哂霸氣。 
係門口睇menu見到價錢唔算貴,野食又好似幾岩我地胃口,就試下。












 











坐低睇餐牌,侍應同我地講話做緊
promotion只要like佢地facebook page就可以用半價優惠
叫一板海膽。原價98蚊既海膽49蚊就有一板。係$49 蚊啊!即刻叫左

我地心諗咁平會唔會好難食,始終海膽唔新鮮會又苦又腥架嘛 (您懂的)!
當我地食左第一啖,腦海前一刻既想法立即消失左。海膽明顯不是最佳既貨色,但係入口有海膽既甜味,而且一點腥味都沒有。以49蚊可以食到呢個質素既海膽,仲有咁大板,極抵!海膽旁邊有三塊青瓜,但我地建議就唔好咁伴海膽食。因為本身海膽味道唔算勁濃,加上青瓜會沖淡左。唯一可以改善既,如果將青瓜換左係紫菜就真係完美。



我地見到一個晚餐套餐,$85蚊有前菜,小食,主菜再加野飲。以日本菜黎講,可算係相當平。但最緊要既都係味道。

我地叫左兩個套餐,叫左 [牛肉稻庭烏冬] [厚切三文魚刺身飯], 前菜都係叫左雜錦刺身,感覺好似抵d雜錦刺身有兩塊三文魚刺身,一塊八爪魚刺身,一條蟹柳加一粒帶子仔。

三文魚,無雪味,幾新鮮。 帶子仔雖然超細粒,但係味道都算鮮甜。而八爪魚同蟹柳一般貨色,不作評論。



















[厚切三文魚刺身飯]:

有驚喜既魚生飯。 首先厚切既三文魚新鮮,豐富魚油香味。再來,當我地以為85蚊既刺身飯,只會係刺身放在白飯上就算,就錯了。 飯本身已加左醋,有微微既酸味,相當開胃。最驚喜既竟然加埋飯素落去,令成碗飯既味道又再提升左,相當惹味。呢一碗厚切三文魚刺身飯在最重要的刺身方面已經非常到位,再加上在細節亦有落足心機,抵讚。



















[牛肉稻庭烏冬]:

首先一定要講下個湯底,湯底用既應該係醬油湯底,但飲落去唔會太咸,清清地感覺幾舒服。 牛肉份量激多,食極都仲有。佢用既係稻庭烏冬,煙煙韌韌,唔係平時果d cheap cheap烏冬。



而小食我地分別叫左[芝士孖寶][七味炸雞]





























先講芝士孖寶 [圖下] ,孖寶就係芝士春卷同芝士薯餅。
芝士春卷真係令人失望,原以為春卷入面既會係流心芝士。點知咬落去好似係包住芝士年糕之類既物體,無芝士之餘,口感亦不太好。相反,芝士薯餅就對板好多,芝士味非常香濃。
七味炸雞 [圖上]: 炸雞唔鞋,可以接受。點上旁邊既蛋黃沙律醬可減油膩。




總括黎講,享丼丼的環境可以話一點日本餐廳既味道都冇。但係食物質素出色,在細節方面都有落足心機。睇得出係用心既小本經營餐廳。 宜家仲有promotion可以$49食到一板素不既海 推薦比大家!!!!


餐廳: 享丼丼 刺身丼物直売
地址: 荃灣西樓角路170-184號

沒有留言:

張貼留言