2015年12月28日 星期一

openrice 第一位, 浪漫燭光晚餐 ----------The Oyster House

每年聖誕節, 男朋友都會神神秘秘, 唔肯同我講去邊度食飯。
今年淨係叫我係灣仔等, 拖住我行行下入左一間西餐廳。
一坐低, 男朋友就同我講話呢間係近期openrice第一位!!!
拎得第一位, 質素肯定有保證啦~
 餐廳既環境都幾浪漫, 適合情侶黎燭光晚餐。  

















頭盤係睇openrice食家推介既海膽紅蝦, $88/ 隻。
初時我仲諗成$88一隻蝦都幾貴, 食完之後我就明點解佢值咁既價錢。
小小的一匙, 有肥美既紅蝦, 配上一大片新鮮海膽, 一入口已經有滿滿的鮮甜。
我要再重覆講佢既海膽係甜得黎帶點海水味, 絕無半點腥或苦。

平時我係絕對唔會食三文魚子, 因為每次食都好腥, 連去日本築地食過都係。
但今次唔覺意食左, 竟然唔抗拒, 仲為個紅蝦添上左少少既魚油香。
加上青瓜既清新, 好開胃呢~

















再來一個seafood platter, $199。
有兩隻生蠔, 兩隻螺, 一隻帶子同一隻磯煮鮑魚。
生蠔新鮮, 味道都鮮甜, 不過好細隻, 唔夠喉。
帶子同螺就一般水準無咩特別。
但食到鮑魚果時, 真係有驚喜。
上菜時, 已經好細心咁將鮑魚分左3件, 方便可以share。
鮑魚味道極甜, 口感軟滑, 烹煮既程度岩岩好, 少有seafood platter可以有咁高水準既鮑魚!















因為我地兩個都好鐘意食生蠔, 淨係seafood platter果兩隻點夠丫~
所以再order左8隻生蠔。 兩隻美國既Willapa Bay, 估吾到咁重蠔味, 以為咁平一定好流。
帶子位甜, 餐廳都幫你界好左, 所以一啖就可以食。 質地好爽身, 價錢仲係最低, 抵食。

另外兩隻Rollex,  比較creamy D, 甜味重帶少少奶油香。 不過我個人偏好海水味重, 所以都係再食下一隻 Gillardeau.  Gillardeau叫左4隻, 佢係近幾年既法國名牌生蠔, 基本上次次食蠔都叫佢, 海水味同甜味都岩岩好, 好滿足!

而家仲有優惠, 只要惠顧兩杯餐酒(每個客人計),任何生蠔都有六折優惠, 好酒既朋友就最岩















終於黎到主菜, 我地兩個都要左炭燒美國安格斯肉眼扒 ($298)。 牛扒肉質嫩滑, 肉味香濃, 而且肥瘦岩岩好。 最吸引我既係個醬汁, 因為佢用左肉汁加黑松露調製, 勁香!!

本來想試埋甜品, 不過真係太飽, 唯有下次再試~
總括黎講 The oyster house食物質素高, 價錢以呢個質素黎講唔算貴, 好適合情侶紀念日黎浪漫一下。不過提提大家上菜時間真係有D耐, 所以要有心理準備呢!


沒有留言:

張貼留言